świst turbinki - O2 BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arturless
    Classic
    • 2008
    • 17

    świst turbinki - O2 BKD

    Ziomal, wiesz ale jaką mine by miał kolo jakby go objechała Skoda Octavia ruszająca jak pocisk z lekkim bąkiem na czarno :twisted:
  • wojtasos
    Ambiente
    • 2007
    • 104

    #2
    świst turbinki - O2 BKD

    przebieg 85kkm, serwisowany co 15kkm w ASO w Jeleniej Górze. jadąc wyraźnie słyszę świst turbinki - najgłośniej chyba jest w granicach 1500rpm, bo nie ma jeszcze hałasu z zewnątrz. olej na jakim do tej pory śmigał to jakiś castrol, ale tego się pozbędę już wkrótce.
    najgorsze, że nie wiem co z tą turbinką. czy to znaczy, że się sypie? ale chyba żeby ją tak zajeździł kolej przede mną to by się musiał strasznie starać :| chciałem sobie virusika jakiegoś zrobić na wiosnę, a teraz się zastanawiam czy mi czasem jakiejś turbiny wstawiać nie przyjdzie :/ dodam jeszcze, że furka nie kopci.

    help help

    Komentarz

    • Adamu
      L&K
      • 2006
      • 1384

      #3
      mam co prawda ASV ale też wyraźnie słyszę świst turbinki, piękny dźwięk. niestety mam głośnie radio

      który to twój TDI w życiu? pytam bo mnie kiedys jakis pan zatrzymał pod marketem żebym mu zaprezentował swoją octę - jemu przeszkadzały gwizdy i szukał kogoś z takim samym silnikiem aby organoleptycznie stwierdzic (bo w serwisie mówili TTM ale nie chiał im wierzyc)

      ciekawe że najgłośniej gwiżdże przy 1500rpm? kiedy w zasadzie nie powinno.

      Komentarz

      • wojtasos
        Ambiente
        • 2007
        • 104

        #4
        no wlasnie teoretycznie przy 1500 turbinka nie ma co sie nawet wysilac, ale tak jak wspomnialem to jest wtedy w miare cicho - niskie obroty klekota
        np w Foce mojej sisty tez tak bzyczaco swistalo jak miala jakies kiepskie radio ale jak sie zmienilo na lepsze to juz nie ma takiego rajdowego swistu...tylko ze u mnie fabryczny Stream siedzi...

        Komentarz

        • daroo
          Rider
          • 2006
          • 315

          #5
          jak turbo nie swiszcze to jak sdi ale zgadzam sie z ADAMU troche za niski zakres obrotow
          AGR'00 123KM/264Nm

          Komentarz

          • greszczyn
            Elegance
            • 2005
            • 893
            • Nissan

            #6
            wojtasos - kolega Jabar1975 też to miał , Ja to mam i pewnie jeszcze kilku innych użytkowników O2 2,0 tdi też .Mi turbina buczy , wyje ,świszcze ,gwiżdze , udaje " puchacza " ( jak zwał tak zwał ) , prawie od samego początku użytkowania skody , czyli od jakiś 70 tyś/km . Najlepsze ,że panowie z serwisu przy ok.8tyś ,chcieli mi rozrząd wymieniać , bo byli przekonani iż to on jest sprawcą tego hałasu :shock: . Jeżdziłem na Mobilu , póżniej na Motulu a teraz na Castrolu i w temacie buczenia czy świstania nic się nie zmieniło . Na Castrolu spadło tylko zużycie oleju 8) .

            Komentarz

            • daroo
              Rider
              • 2006
              • 315

              #7
              jak w mojej zaczelo swistac przy dziwnych zakresach to wyladowalem w warsztacie na spawanie siatki :evil:
              AGR'00 123KM/264Nm

              Komentarz


              • #8
                kolego, poczytaj forum na temat świstów bylo juz bardzo dużo ...








                tego jest naprawdę wiele, poszukaj, pojaw się na spocie i posłuchamy.

                Komentarz

                • Jabar1975
                  RS
                  • 2006
                  • 3331

                  #9
                  Zamieszczone przez wojtasos
                  jadąc wyraźnie słyszę świst turbinki - najgłośniej chyba jest w granicach 1500rpm, bo nie ma jeszcze hałasu z zewnątrz
                  pobuczy i przestanie (po wymianie turbiny - u mnie to pomoglo przy 60kkm) co do Castrola to jezdzilem na nim 50kkm (wymiany co 10kkm) a 10kkm na Motulu - jedna konkluzja - jak nie widac roznicy to po co przeplacac?
                  nasza droga: www.wpzs.pl

                  Komentarz

                  • wojtasos
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 104

                    #10
                    Jabar1975, czy Ty mnie straszysz wymiana turbiny, ktora sie sypie?
                    co do oleju to nie mam zamiaru jezdzic na motulu - cena, ale zmienie sobie na cos innego - mobil albo valvoline

                    generalnie z postow to wychodzi ze tak jest i trzeba sie przyzwyczaic :|

                    Komentarz

                    • Jabar1975
                      RS
                      • 2006
                      • 3331

                      #11
                      Zamieszczone przez wojtasos
                      czy Ty mnie straszysz wymiana turbiny, ktora sie sypie?
                      nie strasze ale jesli auto bedzie podkrecone programem to dosc prawdopodobne ze odleci do krainy wiecznych lowow. Po pierwsze sa dosc dychawiczne, bo jak inaczej wytlumaczyc swiszczenie juz w serii i to od samego poczatku i serwis raczej nie protesuje jak sie ich poprosi o wymiane na gwarancji (VW i Skoda). Nie ma reguly co do tego swiszczenia bo u kolegi Szkody nie swiszczy mimo programu (przynajmniej wg moich subiektywnych odczuc) za to u mnie, u kolezanki Agravki turbina byla wymieniona na gwarancji (oba auta po programie na ponad 170KM) zreszta kolega Greszczyn z pewnych powodow wrocil do serii
                      Zamieszczone przez wojtasos
                      generalnie z postow to wychodzi ze tak jest i trzeba sie przyzwyczaic
                      nie ma sie co przyzwyczajac - jak sie da to wymienic i miec spokoj - jak swiszczy to juz nie przestanie - bedzie tylko glosniej

                      [ Dodano: Sro 10 Sty, 07 11:14 ]
                      ps.


                      teraz juz jest cicho w aucie
                      nasza droga: www.wpzs.pl

                      Komentarz

                      Pracuję...